Kontakt » Reklamační řád
Reklamační řád
- Reklamační řád upravuje způsob a podmínky uplatnění reklamace služeb poskytovaných společností Poradna pro život s.r.o., IČO: 08001073, se sídlem Bucharova 2657/12, Stodůlky, 158 00 Praha 5 (dále jen „poskytovatel“). Klient, osoba, která odebírá od poskytovatele služby (dále jen „klient“) je oprávněn služby poskytované poskytovatelem reklamovat za podmínek uvedených v tomto reklamačním řádu.
- Má-li klient za to, že služba nebyla poskytnuta řádně, má právo službu reklamovat, a to následujícím způsobem:
- e-mailem, na adresu info@scherer-poradna.cz,
- poštou na adresu Bucharova 2657/12, Stodůlky,
- telefonicky +420 730 584 072 s tím, že v takovém případě poskytovatel potvrdí přijetí reklamace e-mailem nebo sms zprávou, pokud to bude technicky možné.
- Zákazník v reklamaci uvede, jakou službu reklamuje, kdy byla reklamovaná služba poskytnuta, a současně uvede důvod, proč se domnívá, že služba nebyla řádně poskytnuta. Klient současně uvede poskytovali kontaktní adresu, případně e-mailovou adresu, kam mu má poskytovatel vyrozumění o vyřízení reklamace zaslat.
- Poskytovatel vyřídí reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne jejího přijetí.
- Poskytovatel vyrozumí klienta o vyřízení reklamace e-mailem, případně písemně na adresu, kterou mu klient pro tyto účely sdělil.
V Praze dne 12. 9. 2019
Poradna pro život s.r.o.
PhDr., Mgr. Věra Scherer MBA